Pravdepodobne väčšina majiteľov a prevádzkovateľov webových stránok či e-shopov by svoj web najradšej videla na prvých priečkach vo výsledkoch hľadania v internetových vyhľadávačoch. Táto cesta je totiž akýmsi základom, pomocou ktorého bežný užívateľ hľadá konkrétne informácie, produkty a služby a s najväčšou pravdepodobnosťou tak klikne na výsledky, ktoré mu vyhľadávač podsunie medzi prvými.
· Tieto odkazy, respektíve stránky totiž uznal za najkvalitnejšie a najrelevantnejšie k hľadanému výrazu.
· Toto umiestnenie však podlieha množstvu on-page ako aj off-page faktorov.
· Pre dosiahnutie vyššieho umiestnenia konkrétnej stránky sú dôležité kompletné procesy, ktoré so sebou prináša optimalizácia seo.
Do akej miery je však optimalizácia potrebná konkrétne pre vašu stránku? Na túto otázku vám detailnejšie odpovie analýza seo odborníkov.
Detailná tvorba, úprava či nastavenie obsahu a štruktúry webovej stránky do podoby vyhuvújucej kritériám hľadacích robotov je neodmysliteľne dôležitá pre dosiahnutie vyššej priečky vo výsledkoch hľadania. Tento stručne skrátený proces je však v skutočnosti náročnejší, pričom vravíme iba o základnej fáze, a teda ovplyvňovaní on-page faktorov. Pod viditeľnosť, návštevnosť, ale opäť aj pod výsledné umiestnenie sa totiž podpisujú takisto off-page faktory, ako napríklad počet a kvalita spätných odkazov, respektíve linkov umiestnených na externých stránkach, ktoré užívateľa presmerujú konkrétne na váš web.
Ako je teda na tom s týmito faktormi práve váš web? Ktoré kritériá a detaily sa dajú ešte zefektívniť? Určite sa nejaké väčšie alebo menšie nedostatky nájdu, a preto je aj pre váš web dôležité seo analyzovanie. Teda za predpokladu, že vám záleží na návštevnosti a dosahovaní ešte efektívnejších výsledkov.
Lepšia viditeľnosť v internetových vyhľadávačoch bude mať za následok väčšiu návštevnosť vášho webu, čím vzniká silná pravdepodobnosť vzniku vyššieho počtu zákazníkov, minimálne potenciálnych záujemcov.