Najčastejšie otázky


Čo je DOPO Potraviny cez internet?

DOPO Potraviny cez internet je služba sprostredkovania nákupu. Zákazník má možnosť vybrať si tovar zo širokej ponuky a objednať si ho na akékoľvek miesto v rámci Slovenska.

Ako to funguje?

Naša služba spočíva v jednoduchom realizovaní nákupu u našich partnerov, ktorý Vám následne doručíme na Vami zadanú adresu. Sledovanie čerstvosti a záruky tovaru je samozrejmosťou. Nákup doručíme kuriérom, bezpečne až na Vašu adresu.

Kedy a kde doručujeme?

Tovar si môžete objednať kedykoľvek a na akúkoľvek adresu v rámci SR. Termín doručenia si môžete zvoliť v procese objednávky. 

Tovar som si objednal(a), ale nebol doručený vo zvolenom termíne.

Ojedinele sa môže doba doručenia predĺžiť. Nemajte obavy, tovar Vám určite príde.  

Aký tovar mi vyberiete?

Taký, ktorý budete chcieť. Môžete nám do poznámky v objednávke napísať, že máte záujem o akékoľvek cestoviny v určitej cenovej relácii. Môžete napísať, že preferujete potraviny privátnych značiek.

Aký tovar predávate?

Trvanlivé potraviny, ovocie, zeleninu, pečivo, čaje, kávy, drogériu a kancelárske resp. školské potreby. Tovar uvedený na stránke je tovar predávaný našimi partnermi.

Bude tovar kvalitný?

Vyberieme taký tovar, ktorý by sme si sami kúpili. Ak nám výslovne neuvediete inak, vyberieme najlepšiu možnú dobu použiteľnosti. U ovocia a zeleniny vyberieme tovar čo najvyššej kvality vo vašich cenových možnostiach. Osobný prístup k zákazníkovi je pilier, na ktorom staviame.

Nenašiel som na stránke produkty o ktoré mám záujem.

Dajte nám vedieť, že tovar o ktorý máte záujem nemáme. Slúži nato jednoduchý formulár, ktorý nájdete po kliknutí sem. Pokúste sa byť čo najpresnejší, aby sme vedeli presne o aký tovar ide.

Ako bude tovar odovzdaný?

Kuriér Vás bude informovať o doručení tovaru. Tovar Vám odovzdá podľa dohody. V prípade, že Vás kuriér nezastihne doma, dovezie Vám tovar na ďalší deň ak o to telefonicky požiadate. V inom prípade si musíte tovar prevziať na Vašej pošte.

Čo ak nie som s tovarom spokojný?

 Snažíme sa vybrať tovar v najlepšej kvalite s najdlhšiu dobou použiteľnosti. Preto je nepravdepodobné, že by ste boli s tovarom nespokojný. Avšak počas prepravy môže nastať problém, ktorý spôsobí napr. poškodenie tovaru. Tento problém riešte okamžite s kuriérom, ktorý Vám tovar dovezie. Môžete ho odmietnuť a poslať späť bezplatne.

Ak ste už tovar prebrali a až neskôr ste zistili nejaký nedostatok, môžete nám ho zaslať späť. Tovar Vám vymeníme za iný alebo Vám vrátime peniaze v cene vráteného tovaru. V tomto prípade náklady na spätnú dopravu hradí zákazník.


Medzi doručeným tovarom chýbalo niekoľko produktov.

Pravdepodobne boli dané produkty nedostupné alebo budú doručené dodatočne. Pri tovare nájdete okrem faktúry aj informácie o nedoručenom tovare.

Ako prebieha objednávanie a odovzdávanie tovar?

Na stránke obchodu si vyberiete tovar, vložíte ho do košíka, vyberiete spôsob dopravy a vykonáte objednávku. Následne Vám bude doručený tovar na zvolené miesto v zvolený termín.

Ako môžem zaplatiť za tovar?

Platobná karta – online prostredníctvom platobnej karty.

Prevod na účet – prevodom z účtu z niektorej zo slovenských bánk.

 


Môžem zaplatiť platobnou kartou resp. kreditkou?

Áno.

Môžem zaplatiť pri doručení a prevzatí tovaru?

Áno.

Koľko stojí dovoz potravín?

Cena za dovoz sa vypočíta na základe hmotnosti celej objednávky. Taktiež rozhoduje, či ste ochotný si tovar vyzdvihnúť na pobočke Slovenskej Pošty alebo chcete doručenie až k dverám. Pozrite si prosím aktuálny cenník doručenia. Viac informácií ►

Dostanem daňový doklad - účtenku?

Ako daňový doklad slúži faktúra, ktorá Vám príde e-mailom.

Načo slúžia kredity?

Kredity sú odmeny za vaše nákupy. Za každé zaplatené 1€ vám prirátame 1 kredit. Nazbierané kredity môžete vymeniť za zľavu v nasledujúcich nákupoch. Napr. 500 kreditov predstavuje zľavu 5.00€. V nasledujúcej objednávke môžete použiť ľubovoľné množstvo kreditov, ktoré zameníte za zľavu. Zľava sa automaticky odráta z Vašej objednávky. Presný stav a zostatok Vašich kreditov môžete sledovať v sekcií Môj účet.

Čo je zľavový kupón?

Zľavový kupón je špeciálny kód, ktorý môžete použiť pri objednávke a ktorým si uplatnite zľavu v rôznej výške. Zľavové kupóny môžete získať napríklad e-mailom alebo na sociálnych sieťach a podobne. 

Ako môžem využiť zľavový kupón?

Jednoducho tak, že vložíte kód kupónu do políčka “zľavový kupón” pri objednávke. Hodnota kupónu Vám bude automaticky odrátaná.

Čo keď budem chcieť objednávku zmeniť, pridať alebo odstrániť produkty? Čo keď budem potrebovať čokoľvek iné?

Nie je nič ľahšie, než nám napísať cez chat (vpravo dole) alebo e-mail na info@dopo.sk. Náš zákazník, náš pán.

Čo je to partnerský program a ako sa môžem stať vaším partnerom?

Partnerský program Dopo je program v ktorom sa zákazník môže stať odporúčateľom nášho internetového obchodu. Po registrácií získate jedinečný odkaz, ktorý môžete zdieľať medzi svojimi známymi a priateľmi na sociálnych sieťach, v mailoch alebo na svojich vlastných web stránkach. Akonáhle do obchodu príde osoba, ktorá použila váš jedinečný odkaz a v obchode nakúpi získate províziu. Viac informácií nájdete na stránke Partnerského programu.

Zdieľaní

Vážení zákazníci, náš tel. kontakt je dočasne nedostupný, na náprave pracujeme. V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom na info@dopo.sk. Ďakujeme za pochopenie. Skryť

TOPlist